Kontakt z Klientami

in obszary

Podczas warsztatów i spotkań doradczych pracujemy nad budowaniem wizerunku Twojej firmy w procesie obsługi Klientów przez pracowników. Doskonalimy działania i proces przed, w trakcie i po transakcji / kontakcie.

Pracujemy nad konkretnymi umiejętnościami związanymi z postępowaniem w sytuacjach standardowych i trudnych. Pracownicy poznają standardy profesjonalnego kontaktu z Klientami w kontakcie osobistym, telefonicznym i pisemnym. 

W ramach działań doradczych pomagam budować i wdrażać standardy w oparciu o kryteria jakości usług ukierunkowane na kluczowe grupy Klientów.

Więcej szczegółów znajdziesz w FORMACH PRACY.

ZAPROJEKTUJ SWOJĄ DROGĘ

TEMATYKA SZKOLEŃ

SZKOLENIA WARSZTATOWE

  1. Cele, oczekiwania i wizerunek pracowników kontaktu z Klientem
  2. Kryteria jakości usług i ich realizowanie w codzienej pracy
  3. Kontakt z Klientami w sytuacjach standardowych
  4. Profesjonalny kontakt pisemny, telefoniczny i osobisty
  5. Kontakt z Klientami w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  6. Przyjmowanie i przekazywanie informacji trudnych

SZKOLENIA UZUPEŁNIAJĄCE

  1. Najpierw staraj się zrozumieć... Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy
  2. Pielęgnuj oba skrzydła: Akceptację i Wymagania. Postawa i komunikacja asertywna w kontakcie z Klientami
  3. Techniki negocjacji w kontakcie z Klientami: Podejście rzeczowe
  4. Praktyczne aspekty rozmowy na kolejnych etapach Spirali Windykacyjnej

SZKOLENIA OTWARTE

INNE DZIAŁANIA

DIAGNOZA

  • Diagnoza siły i odporności psychicznej MTQ48/MTQPlus
  • Assessment / Development Center
  • Ocena 360 stopni kompetencji kontaktu z Klientami
  • Obserwacja "on the job": Analiza jakości usług wg modelu Servqual

WARSZTATY FACYLITOWANE

  • Świadomość własnej roli w kontakcie z Klientem
  • Moja misja zawodowa
  • Analiza i wypracowanie standardów jakości obsługi Klientów

DORADZTWO INDYWIDUALNE

  • Indywidualne wsparcie doradczo-coachingowe ukierunkowane na rozwój konkretnych kompetencji Uczestnika 

WSPARCIE WDROŻENIOWE

  • Spotkania indywidualne lub warsztaty grupowe wspierające w praktycznym zastosowaniu kompetencji rozwijanych podczas szkoleń